
به نام دانای توانا
ولادت باسعادت امام علیالنقی (ع)، دهمین پیشوای هدایت، بر تمامی دانشآموزان، دبیران و کادر اجرایی دبیرستان پسرانه سما مبارک باد.
عزیزان ما در دبیرستان سما؛
امام هادی (ع) که به حق «هادی» و راهنمای امت بودند، در سختترین شرایط سیاسی و اجتماعی زمانهشان، با تکیه بر علم، دانشِ بینظیر و اخلاقِ استوار، کشتیِ جامعهی اسلامی را هدایت کردند. ایشان به ما میآموزند که یک نوجوان و جوانِ مسلمان، حتی در فضای پرچالشِ دنیای امروز، میتواند با «تفکر»، «علمآموزی» و «آراستگی به اخلاق»، چراغ راه خود و جامعهاش باشد.
همانطور که امام هادی (ع) با بیانِ شیوا و منطقِ قوی خود (که در زیارت جامعه کبیره به یادگار مانده است)، راه شناختِ حقیقت را برای ما روشن کردند، بیایید ما نیز در مسیرِ تحصیل و رشدِ فردی، با بهرهگیری از خرد و دانش، قدمهایمان را محکمتر برداریم.
امیدواریم سایهی لطف و نگاهِ پرمهر اهلبیت (ع) همواره بر زندگیِ شما پسرانِ آیندهسازِ ایران عزیزمان مستدام باشد.
میلادتان مبارک و روزهایتان پر از نورِ دانایی
مدیریت و معاونت پرورشی دبیرستان پسرانه سما